آینده خوبی برای ورزش سه گانه اصفهان تصور می‌کنیم+فیلم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه و پس از انتخاب مجتبی صباغی به عنوان رئیس هیئت ترای اتلون استان اصفهان صحبت‌هایی را در جمع خبرنگاران ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع عمومی انتخابات هیئت ترای اتلون (سه‌گانه) امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ از ساعت ۱۰:۳۰ در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران با حضور احمد نامنی سرپرست فدراسیون ترای اتلون، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجتبی ارشدی دبیر فدراسیون ترای اتلون و اعضای مجمع برگزار شد.

برای انتخاب پست ریاست هیئت جلیل رجالی و مجتبی صباغی کاندیدای پست ریاست هیئت ترای اتلون بودند که جلال رجالی به صورت کتبی انصراف خود از این انتخابات را اعلام و در جلسه حضور پیدا نکرد. در نهایت رای گیری مجمع انجام شد و صباغی با ۱۹ رای از ۲۰ رای مخوذه در صندوق آرا را کسب و به عنوان رئیس هیئت ترای اتلون انتخاب شد.

جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجمع خوبی بود و نوع انتخابی که اعضا نسبت به رئیس و اعضای پیشنهادی هیئت داشتند. ترای اتلون ترکیبی از رشته‌های دو و میدانی، شنا و دوچرخه سواری است که خوشبختانه هر سه رشته از رشته‌های ریشه‌دار و پایه هستند و هم افزایی هیئت‌های مربوطه با هیئت سه‌گانه باعث پیشرفت خواهد شد.

کد خبر 671476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.