افزایش ۲۸ درصدی جذب درآمد شهرداری منطقه یک گرگان

مدیر شهرداری منطقه یک گرگان از افزایش ۲۸ درصدی جذب درآمد در شهرداری منطقه یک گرگان خبر داد.

مجید میرزاحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از افزایش ۲۸ درصدی جذب درآمد از سوی این شهرداری خبر داد و اظهار کرد: شهرداری منطقه یک طی سه ماه نخست سال جاری در مجموع بیش از ۶۰۷ میلیارد ریال به صورت نقدی درآمد جذب کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش حدود ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: این رقم در حالی جذب شده است که میزان رقم پیش‌بینی شده از سوی کارشناسان امور درآمدهای عمومی شهرداری گرگان، حدود ۵۵۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیر شهرداری منطقه یک گرگان با اشاره به آمار سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی، لکه‌گیری یا مرمت آسفالت در مجموع به مساحت ۱۵ هزار و ۹۱۰ مترمربع در اراضی و معابر سطح منطقه یک در فصل بهار انجام شده است.

میرزاحسین تصریح کرد: شهرک آپادانا تا مینی سیتی و عدالت ۹۰ و ۹۲ با ۳۹۰۰ مترمربع و خیابان شهید صیادشیرازی تا پمپ بنزین دخانیات و مسیرهای فرعی صیاد شیرازی با ۲۷۰۰ مترمربع، بیشترین سهم آسفالت در منطقه را به خودش اختصاص داده‌اند.

وی گفت: طی سه ماه نخست امسال رنگ‌آمیزی جداول شهری، نرده‌ها و پل‌ها در مساحت ۷۰۳ مترمربع و رنگ‌آمیزی ۲۰۵ مورد مبلمان شهری شامل راه‌بند ترافیکی، تیر برق، صندوق صدقات و نیوجرسی انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه یک گرگان افزود: طی سه ماهه نخست امسال، ۳۷ مورد صدور پروانه احداث و تجدید بنا، ۴۶ مورد احداث پروانه و ۵۱ مورد پایان کار در حوزه شهرسازی شهرداری منطقه یک اتفاق افتاده است.

کد خبر 671473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.