پیشنهاد الاهلی عربستان به ۲ سرمربی اروپایی برای فصل آینده

باشگاه الاهلی عربستان برای حضور پرقدرت در لیگ‌حرفه‌ای، به‌دنبال این است تا از بین مارکوس سیلوا و لوسیانو اسپالتی، یکی را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال خود انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال الاهلی بعد از سقوط عجیب به لیگ دسته اول و یک فصل دوری از لیگ‌حرفه‌ای عربستان، در فصلی که سپری شد با عملکرد فوق‌العاده و کسب مقام قهرمانی رقابت‌ها، دوباره جواز حضور در لیگ حرفه‌ای را به‌دست آورد تا مانند گذشته با تیم‌های قدرتمند بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در مسابقات داخلی رقابت کند.

با توجه به حضور دوباره الاهلی عربستان در لیگ حرفه‌ای، این تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال عربستان این بار قصد دارد فصلی قدرتمندانه را تجربه کند. آن‌ها پس از ادوارد مندی، دروازه‌بان فصل قبل چلسی، با روبرتو فرمینو، مهاجم سرشناس برزیلی به توافق نهایی دست پیدا کردند و در گام دوم به‌دنبال آوردن یک سرمربی سرشناس برای هدایت تیمشان هستند.

انتخاب نخست این باشگاه عربستانی، لوسیانو اسپالتی سرمربی سرشناس ایتالیایی است. اسپالتی فصل قبل توانست ناپولی را بعد از ۳۳ سال به قهرمانی در رقابت‌های سری A برساند. البته اسپالتی بعد از قهرمان کردن این تیم به‌علت مشکلاتی که با مدیریت ناپولی داشت، از سمت خود استعفا داد.

لازم به‌ذکر است مدیران باشگاه الاهلی عربستان از بین لوسیانو اسپالتی و مارکوس سیلوا پرتغالی دست به انتخاب خواهند زد و در نهایت یکی از این دو سرمربی هدایت این تیم را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ حرفه‌ای و جام‌حذفی عربستان برعهده خواهند گرفت.

کد خبر 671453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.