اقدام شوکه‌کننده جرارد پس از انتخاب به عنوان سرمربی الاتفاق

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای‌ مهمی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه چهاردهم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* رابرت سانچز دروازه‌بان باشگاه برایتون انگلیس به عنوان یک هدف بالقوه برای جانشینی داوید دخیا در منچستریونایتد ظاهر شده است.

* باشگاه وولوز آماده است تا به مکس کیلمن اجازه دهد باشگاه را ترک کند، علیرغم اینکه هم‌اکنون مدافعان میانی دیگری مثل، ناتان کالینز و کانر کودی را فروخته‌اند.

* استیون جرارد قرار است پس از پیوستن به الاتفاق، در یک حرکت شوکه کننده، جوردن هندرسون و پیر امریک اوبامیانگ را جذب کند.

* طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن قصد دارد شش خرید انجام دهد و به صورت رسمی نیز، حضور لوئیس انریکه، سرمربی جدید خود را تأیید کند. قهرمان فرانسه همچنین پیشنهادی برای جذب رندال کولو موانی مهاجم فرانسوی آینتراخت فرانکفورت آلمان ارائه می‌دهد.

* تاکنون دو پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب راسموس هوجلوند مهاجم آتالانتا رد شده است.

* آرسنال همچنان رومئو لاویا، هافبک ساوتهمپتون را زیر نظر گرفته است، حتی اگر انتقال ۱۰۵ میلیون پوندی دکلان رایس از وستهام را قطعی کند.

* چلسی فعالانه با خورخه مندس (ای جنت فوتبال) همکاری می‌کند تا پس از تردید از منچستریونایتد، دیوگو کاستا، دروازه‌بان پورتو را به خدمت بگیرد.

* منچستریونایتد حاضر است آندره اونانا دروازه‌بان اینترمیلان را با کمتر از ۴۲ میلیون پوند در این تابستان به خدمت بگیرد.

روزنامه گاردین:

* آرسنال به نهایی کردن بستن قرارداد ۱۰۵ میلیون پوندی با دکلان رایس از وستهام نزدیک است و انتظار می‌رود این مبلغ در سه قسط در ۲۴ ماه پرداخت شود.

اتلتیک:

* باشگاه برنلی همچنان در فکر جذب کودی درامه مدافع لیدز یونایتد برای فصل آینده است.

* آث میلان و دو باشگاه لیگ‌برتری مشتاق جذب کالوم هادسون اودوی از چلسی در تابستان امسال هستند.

دیلی رکورد:

* آرسنال بلندپرواز آماده است تا رقبای خود را درحالی که برای به خدمت گرفتن جرمی فریمپونگ مدافع راست لورکوزن تلاش می‌کنند، ناکام کند.

سان اسکاتلند:

* باشگاه رنجرز آماده ارائه پیشنهاد جدیدی برای دنیلو است، سیریل دسرز از باشگاه کرمونزه ایتالیا اکنون قرار است به ششمین خرید تابستانی مایکل بیل سرمربی این تیم تبدیل شود.

کد خبر 671403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.