شهرداری همدان به تعطیلی پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ خاتمه دهد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری باید هرچه سریع‌تر به تعطیلی پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ خاتمه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ در بازدید از پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ اظهار کرد: رکود این طرح موجب اعتراض اعضای شورای اسلامی شهر همدان شده است.

وی با بیان اینکه پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ از دوره چهارم مدیریت شهری آغاز شده است، افزود: طولانی شدن اجرای پروژه موجب ناامیدی و دلسردی شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعطیلی و رکود این طرح قابل پذیرش اعضای کمیسیون و اعضای شورا نیست، خاطرنشان کرد: شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به فعال‌سازی پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ اقدام کند و به تعطیلی پروژه خاتمه دهد.

حیدری با بیان اینکه باید به سرعت کارگاه پروژه فعال شود و طرح طبق برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری برسد، تاکید کرد: در یک مقطع زمانی پروژه مشکل مالی داشت و در حال حاضر مشکل حقوقی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه دو سال از فرصت شورا و شهرداری هدررفته و به‌تازگی فرآیند رفتن پیمانکار در حال طی شدن است، تصریح کرد: لازم است پیمانکار جدید هرچه سریع‌تر برای این پروژه انتخاب شود، اگر این امر محقق نشود، شورای اسلامی شهر همدان در پیگیری‌های بعدی از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، اعضای کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در این بازدید حضور داشتند و در جریان وضعیت پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ قرار گرفتند.

کد خبر 671394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.