صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دادسرای کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به ماجرای سرقت سرب‌های دیوار اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی در کمتر از دو ماه به این پرونده رسیدگی شد.

وی با اشاره به دستگیری سارقان و مال‌خرهای این پرونده افزود: مدیران مرتبط با موضوع در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دادسرا احضار شدند و برای آنها قرار تأمین صادر و منجر به محکومیت تعدادی از آنها شد.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در این پرونده ۱۵۰۰ قطعه سرب اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به ارزش پنج میلیارد تومان طی چهار ماه به سرقت رفته است، خاطرنشان کرد: در مجموع برای هشت نفر در این پرونده قرار جلب دادرسی صادر شده است، در پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) برای سه سارق، چهار مالخر و رئیس حراست به دلیل ترک فعل و نظارت نکردن منجر به سرقت، قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

کرمی اضافه کرد: برای مدیر بیمارستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، حکم تعلیق تعقیب به مدت یک سال و برای رئیس بیمارستان نیز منع تعقیب صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی نسبت به جرم یا ترک فعل مماشات نمی‌کند، گفت: دستگاه قضائی با اقتدار با هرگونه تخلفی برخورد قانونی خواهد کرد.

مدعی‌العموم استان در پایان از ورود با اقتدار مسئولان دادسرا به‌ویژه بازپرس این پرونده تشکر کرد.

کد خبر 671369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.