آغاز هفته پایانی لیگ ملت‌های والیبال با تداوم پیروزی‌های ژاپن و برتری ایتالیا

هفته سوم و پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز آغاز شد که تیم‌های ملی ژاپن و ایتالیا از سد حریفان خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال از سیزدهم تا نوزدهم تیرماه با انجام ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعودکننده به مرحله نهایی رقابت‌ها مشخص شوند. ضمن اینکه حضور لهستان به‌عنوان میزبان در مرحله نهایی قطعی شده است.

تیم ملی والیبال ژاپن در دومین مسابقه شهر پاسای فیلیپین در هفته سوم سه بر دو چین را شکست داد تا علاوه بر قطعی کردن صعود خود به مرحله نهایی، در کمال شگفتی‌سازی به نهمین برد متوالی در لیگ ملت‌ها دست یابد که اکثر این پیروزی‌ها مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی رقم خورده است.

در این جدال، چینی‌ها در ست‌های اول و سوم ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ موفق به شکست ژاپن شدند و یک امتیاز به دست آوردند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کردند.

همچنین تیم‌های ملی ایتالیا و برزیل در آغاز هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳، صبح امروز در فیلیپین به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایتالیا به پایان رسید.

برزیل در ست نخست ۲۵ بر ۲۳ برنده شد، اما سه‌ست بعدی را با نتایج ۲۰ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ به ایتالیا واگذار کرد. ایتالیا در این بازی، ۱۳ امتیاز مستقیم سرویس از برزیل گرفت و برزیل نیز ۲۸ امتیاز از اشتباهات خود به ایتالیا واگذار کرد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی ایران از ساعت ۳ بامداد فردا چهارشنبه چهاردهم تیرماه در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف فرانسه می‌رود و در اوج ناباوری به‌علت کارشکنی آمریکایی‌ها، بدون سرمربی و با نصف بازیکنان خود باید در این جدال‌های مهم با رقبا مصاف کند.

کد خبر 671322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.