دستگیری قاتل متواری جوان گلدشتی در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از شناسایی و دستگیری قاتل فراری جوان ۲۲ ساله گلدشتی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی ‌خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال قتل جوان ۲۲ ساله گلدشتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی‌های میدانی و اقدامات شبانه روزی، یک متهم را در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی، وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: متهم دستگیر شده که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات اولیه انجام شده به این قتل اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام بی‌رحمانه اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان و به خصوص جوانان و نوجوانان، هنگام عصبانیت و ناراحتی از انجام هرگونه رفتار پرخاشگرانه و غیرمعقول که باعث آسیب به دیگران می‌شود خودداری و پیش از انجام هر اقدام، به تبعات ناگوار آن فکر کنند.

کد خبر 671273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.