شناسایی ۱۴۰ پرونده قلع بنا در سطح منطقه

مدیر شهرداری منطقه سه گرگان از شناسایی ۱۴۰ پرونده قلع بنا در سطح این منطقه خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های لازم، حدود ۱۴۰ پرونده شناسایی و از این تعداد تاکنون برای ۷۰ پرونده ابلاغ‌های قانونی انجام و تحویل مودیان شده است.

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شناسایی ۱۴۰ پرونده قلع بنا در سطح این منطقه خبر داد و اظهار کرد: شهرداری منطقه سه در راستای بند «ت» تبصره شش قانون بودجه سال ۱۴۰۲ درباره آرای قلع بنا که تا پایان سال ۱۴۰۰ رأی آنها صادر شده است و تبدیل آن به جریمه در محدوده شهر با رعایت اصول سه‌گانه فنی، شهرسازی و بهداشتی و رعایت شرایط مندرج در قانون، نسبت به جداسازی این دسته از پرونده‌ها که در اجرای احکام بودند، اقدام کرد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های لازم، حدود ۱۴۰ پرونده شناسایی و از این تعداد تاکنون برای ۷۰ پرونده ابلاغ‌های قانونی انجام و تحویل مودیان شده است، همچنین راهنمایی‌های لازم درباره رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها به مودیان اعلام شده است.

مدیر شهرداری منطقه سه گرگان خاطرنشان کرد: پس از تحویل، ۱۱ مودی درخواست‌های خود را مبنی بر رسیدگی مجدد به پرونده و در صورت امکان، تبدیل شدن به جریمه به حوزه اجرای احکام شهرداری منطقه سه ارائه کردند و سیر مراحل بعدی در این حوزه کماکان ادامه دارد.

کد خبر 671248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.