عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ تیرماه

در این بسته خبری از ۳۹ اتوبوس جدید در صف ورود به ناوگان مسافری درون‌شهری ارومیه تا برپایی ۶۰ غرفه در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم (ص) قم و سرویس‌دهی ۹۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی به شرکت‌کنندگان کنکور سراسری در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهردار جدید کاشان انتخاب شد

اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در نشست امروز (سه شنبه ۱۳ تیر) خود "کیومرث محمدپور" را با ۶ رأی به عنوان شهردار جدید انتخاب کردند.

دو هزار و ۲۱۰ تن قیر رایگان به شهر دوگنبدان اختصاص یافت

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان گفت: ۲ هزار و ۲۱۰ تن قیر از سال گذشته تاکنون به شهرداری دوگنبدان اختصاص داده شده است.

کاهش جمعیت کیفری با مجازات سبز

سیامک آسیایی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز نیز در این نشست با اشاره به اینکه سلامت جسمی و روانی شهروندان از مهمترین فواید نهال کاری و ازدیاد درخت در سطح شهر است، گفت: ثمرات این طرح در تمامی ابعاد فردی و روانی شهروندان آشکار است.

۳۹ اتوبوس جدید در صف ورود به ناوگان مسافری درون شهری ارومیه است

ناصر سعید آبادی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: امسال ۳۹ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده به تدریج به ناوگان مسافری درون شهری این شهر اضافه می‌شود.

برپایی ۶۰ غرفه در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم (ص) قم همزمان با عید غدیر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: این سازمان نسبت به برپایی ۶۰ غرفه فرهنگی برای مواکب و گروه‌های مردمی در بلوار پیامبر اعظم (ص) اقدام کرده است و همچنین نصب تمثال مبارک سادات شهید در دستور کار این سازمان قرار دارد.

سرویس‌دهی ۹۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی به شرکت کنندگان کنکور سراسری در سنندج

حمید خضری، رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ۹۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی همزمان با برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ به شرکت کنندگان در سنندج سرویس‌دهی می‌کنند.

کد خبر 671231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.