اعلام جدیدترین جایگاه پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در رده‌بندی جهانی

فدراسیون جهانی تنیس روی‌ میز جدیدترین رنکینگ پینگ‌پنگ‌بازان دنیا را اعلام کرد و به‌دنبال آن جایگاه ملی‌پوشان ایران دستخوش تغییر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ جدید بازیکنان در ماه جولای را اعلام کرد. بر اساس این رنکینگ نوشاد عالمیان توانست با هفت پله صعود در رده ۴۳ جهان قرار گیرد. نوشاد به‌دنبال این است که از طریق رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را به‌دست آورد.

نوشاد عالمیان بعد از درخشش در مسابقات کانتندر کرواسی، هفت پله صعود کرد و در رتبه ۴۳ دنیا قرار گرفت و امیرحسین هدایی، دیگر ملی‌پوش کشورمان با کسب نتایج درخشان در مسابقات کانتندر زاگرب، ۱۱ پله صعود کرد و در جایگاه ۱۲۱ دنیا قرار گرفت.

نیما عالمیان نفر سوم پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در رنکینگ جهانی با ۹ پله نزول، در جایگاه ۲۰۲ دنیا ایستاد. همچنین نوید شمس نیز با صعودی ۳۶ پله‌ای در مکان ۲۲۹ دنیا قرار گرفت و نفر چهارم پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در رنکینگ جهانی شد.

امیرحسین هدایی و نوید شمس نیز به ترتیب ۱۱ و ۳۲ پله ارتقای جایگاه داشتند. ضمن اینکه نیما عالمیان ۹ پله و امین احمدیان ۹۵ پله در رنکینگ جهانی سقوط کردند و در ادامه نیما عالمیان به رده ۲۰۰ جهان رسید.

رنکینگ بازیکنان به شرح زیر است: 

رنکینگ انفرادی مردان

۴۳- نوشاد عالمیان (۵۰)

۱۲۱- امیرحسین هدایی (۱۳۲)

۲۰۲- نیما عالمیان (۱۹۳)

۲۲۹- نوید شمس (۲۶۱)

۳۲۹- امین احمدیان (۲۳۴)

رنکینگ دونفره مردان

۳۶ - نوشاد و نیما عالمیان (۳۱)

۱۴۷- نوید شمس و سجاد حسینی (۱۷۵)

۲۱۷- امین احمدیان و امیرحسین هدایی (۱۷۴)

رنکینگ انفرادی زنان

۲۸۲- الینا رحیمی (۳۱۶)

۳۰۰- فاطمه یاری‌سراجی (۳۲۸)

۵۱۶- ندا شهسواری (۵۱۲)

کد خبر 671228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.