بازارهای کوثر ۴ و ۱۰ اصفهان در صدر خرید اینترنتی شهروندان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: مشتریان بازارهای کوثر اصفهان، خردادماه امسال بیشترین خرید اینترنتی خود را از کوثرهای ۱۰ و ۴ در مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری انجام دادند که این اقدام در صرفه‌جویی زمان و هزینه آن‌ها هنگام خرید بسیار تأثیرگذار بوده است.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اپلیکیشن همراه بازار کوثر از اواخر سال گذشته در دسترس مردم قرار گرفته است تا شهروندان خرید خود را به‌صورت برخط از نزدیک‌ترین بازار کوثر انجام دهند.

وی افزود: مشتریان بازارهای کوثر اصفهان، خردادماه امسال بیشترین خرید اینترنتی خود را از کوثرهای ۱۰ و ۴ در مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری انجام دادند که این اقدام در صرفه‌جویی زمان و هزینه آن‌ها هنگام خرید بسیار تأثیرگذار بوده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن همراه بازار کوثر را از کافه‌بازار دانلود کنند.

وی ادامه داد: تنوع کالا، کاهش قیمت کالا، کاهش آلودگی هوا، حذف واسطه‌های غیرضروری کمک در بهبود ترافیک شهری، جلوگیری از فروش کالاهای غیراستاندارد و تثبیت قیمت کالا در مناطق مختلف شهری از مزایای احداث بازارهای روز کوثر است.

کد خبر 671200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.