۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
اسکوتر خورشیدی S80 رونمایی شد

اسکوتر خورشیدی S80 برای شارژ کامل به هفت تا ۱۴ ساعت نور خورشید نیاز دارد و می‌تواند بین ۳۵ تا ۷۰ وات انرژی برای شارژ باتری داخلی اسکوتر ارائه دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک شرکت چینی Jiangsu Snail Zhixing یک اسکوتر خورشیدی جدید به نام S80 را معرفی کرده است، این محصول به لطف مکانیزم دریافت انرژی خورشیدی، برد نامحدودی را ارائه می‌‎دهد. یک پنل خورشیدی برای تولید برق به صورت عمودی روی این محصول تعبیه شده است.

اسکوتر خورشیدی S80 برای شارژ کامل به هفت تا ۱۴ ساعت نور خورشید نیاز دارد و می‌تواند بین ۳۵ تا ۷۰ وات انرژی برای شارژ باتری داخلی اسکوتر ارائه دهد. شارژ کامل اسکوتر بردی معادل ۳۵ کیلومتر را ارائه می‌دهد که برای رفت‌وآمد روزانه شهری کافی است. باتری داخلی در تخته کف محصول قرار گرفته است، موتور هاب عقب آن نیز توان خروجی ۳۵۰ وات را تأمین می‎‌کند. اسکوتر یادشده حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت را ارائه می‌دهد.

اسکوتر خورشیدی S80 دارای GPS برای اهداف مکان‌یابی و ضدسرقت است. یک پنل دیجیتالی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که جزئیاتی مانند سرعت، وضعیت باتری و چراغ راهنما را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این محصول به زودی با قیمت ۱۴۰۰ دلار وارد بازار ایالات متحده آمریکا شود، البته هنوز تاریخ عرضه رسمی این محصول مشخص نشده است.

کد خبر 671173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.