توقیف محموله ۵۰ میلیاردی در شهرضا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا، در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداختند که در این عملیات ۴۰۰ عدد تیوپ، یک دستگاه اسپیکر، ۴۰۰ عدد فیلتر روغن، ۱۰۰ کارتن باطری در انواع مختلف و یک دستگاه توربو متعلق به ماشین‌آلات صنعتی و ۱۰ قطعه لوازم یدکی متعلق به ماشین‌آلات صنعتی در انواع مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه محموله مذکور فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بود، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند. راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 671130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.