کشف ۱۵ تن برنج احتکار شده در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف ۱۵ تن برنج احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی برنج در انباری واقع در حاشیه شهرستان خمینی‌شهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، انبار مذکور را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از این مکان بازرسی و در نتیجه ۱۵ تن برنج احتکاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه ارزش برنج‌های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مالک انبار دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا اطلاع از احتکار اقلام اساسی مورد نیاز خانواده‌ها توسط سودجویان، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 671129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.