اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی در سطح شهر گرگان

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان از اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی در سطح شهر گرگان با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از فعال بودن ۲۰۲ پروژه عمرانی جاری در سطح شهر گرگان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان با مقیاس و محدوده اثر محله‌ای، منطقه‌ای، زیرساختی و شهری حائز اهمیت است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گرگان، ۸۵۰ میلیارد تومان به این معاونت اختصاص یافته است.

صادقیان با اشاره به احداث ایستگاه شماره هشت آتش‌نشانی شهرداری گرگان، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در محله چناران به زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: بازسازی و مرمت سایر ساختمان‌های ایستگاه آتش‌نشانی در حال اجرا است و در آینده نزدیک شاهد یک پروژه تأثیرگذار و بزرگ در حوزه ایمنی شهری به ویژه در بافت قدیم شهر خواهیم بود.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان تاکید کرد: پروژه‌های مطالعاتی و اجرایی شامل بهسازی معابر و جداره‌های بافت قدیم، آسفالت معابر، احداث پل سواره یا پیاده‌رو، احداث پارک‌ها و بوستان‌ها، تکمیل و بهبود وضعیت شبکه آب خام، احداث زمین‌های ورزشی، اماکن فرهنگی و رفع معضلات ترافیکی در دست اجرا است.

صادقیان ادامه داد: به زودی با رفع موانع تملکی شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه دروازه شرقی گرگان، دوربرگردان غیرهمسطح انتهای جرجان همراه تفکیک باند کندرو و تندرو به منظور ساماندهی ترافیکی آن محور خواهیم بود.

کد خبر 671100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.