۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
گوشی iQOO 11S چه قابلیتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی iQOO 11S با 16 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی iQOO 11S که در تاریخ چهار جولای در چین عرضه خواهد شد، با حافظه رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است. این محصول در چهار نسخه وارد بازار می‎‌شود، نسخه اول دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است، در حالی که نسخه دوم با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود.

نسخه سوم نیز با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه چهارم با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس قرار می‌گیرد.

گوشی iQOO 11S در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود و دارای یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی E6 AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این محصول با استفاده از رابط کاربری OriginOS 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. گوشی یادشده به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد.

انرژی مورد نیاز گوشی iQOO 11S با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی می‎‌کند. دوربین اصلی این محصول از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX866 بهره می‌برد، جزئیات دوربین‌های دیگر هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 671085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.