احداث تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) مهم‌ترین اولویت شهرداری است

شهردار منطقه یک اراک گفت: بخشی از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) به دست پیمانکار اجرا می‌شود، اما اصلاح هندسی و آسفالت‌ریزی این طرح به دست نیروهای شهرداری منطقه یک به سرانجام می‌رسد.

حسین زندیه‌وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک زمین BMX در منطقه احداث شده است که به محض اینکه هماهنگی‌های لازم با مرکز شهرداری انجام شود، اقدام به بهره‌برداری از آن خواهیم کرد.

وی افزود: احداث تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) مهم‌ترین اولویت شهرداری منطقه یک است، بخشی از این پروژه به دست پیمانکار اجرا می‌شود، اما اصلاح هندسی، آسفالت‌ریزی این پروژه به دست نیروهای شهرداری منطقه یک انجام می‌گیرد.

شهردار منطقه یک اراک خاطرنشان کرد: طی سه ماه نخست سال، ۳۸۰۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه یک پخش شده است، تمام این عملیات به دست نیروهای امانی منطقه انجام شده است و در حال حاضر نیز نیروهای شهرداری مشغول توزیع آسفالت با دستگاه فینیشر در خیابان هپکو هستند.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک با اشاره به ترمیم جداول شهر صنعتی و ایجاد دو فضای مکث در این محدوده خاطرنشان کرد: پیاده‌راهی به عرض ۵.۵ متر در بلوار شهدای دولت در حال ساخت است که بخشی از عملیات آن سال گذشته انجام شده است و احتمالاً تا پایان سال ضلع شرقی بلوار کف‌فرش خواهد شد.

زندیه‌وکیلی تصریح کرد: در اقدامی دیگر کف‌فرش ورودی فاز سوم شهرک نگین که به‌تازگی احداث شده است را هم اجرا کردیم و به دنبال اصلاح هندسی معابر این محدوده هستیم تا پس از آن به روکش کردن خیابان بپردازیم.

وی گفت: در چهار ماه نخست سال، حدود ۱۷۰ نیمکت تولید کرده‌ایم که بخشی از آن به آرامستان تحویل داده شده و سایر نیمکت‌ها در شهر صنعتی و سطح منطقه استفاده شده است.

شهردار منطقه یک اراک افزود: سال گذشته خبر احداث پارک دیدار، پشت شهرک امین را داده بودیم که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در تابستان به مرحله بهره‌برداری برسد.

کد خبر 671071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.