پیشرفت پروژه «دره‌گردو» اراک کُند است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: پروژه گردشگری و تفریحی دره‌گردو به‌کندی پیش می‌رود، طرح رودکنار دره‌گردو تنها ۳۷ درصد پیشرفت داشته و نسبت به زمان‌بندی ۱۶ درصد عقب است.

وحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در کمیسیون نظارت و حقوقی با بازدید از پروژه‌های شهرداری میزان جذب اعتبارات و پیشرفت این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: تقاطع میدان امام خمینی (ره) نخستین پروژه‌ای بود که مورد بازدید قرار گرفت، چنانچه مشاهده شد این پروژه با ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی از زمان‌بندی خود جلوتر است و به گفته پیمانکار چند ماه زودتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: پروژه رودکنار دره‌گردو تنها ۳۷ درصد پیش رفته و نسبت به زمان‌بندی ۱۶ درصد عقب است، کار در بخش‌هایی از پروژه که شهرداری متولی اجرای آن است، به‌خوبی پیش نرفته است.

میرنظامی تصریح کرد: زیرسازی پارکینگ ورودی ضلع شرقی و غربی دره‌گردو آماده شده، اما نسبت به پخش آسفالت آن تعلل شده است، دلیل آن نیز هماهنگی نبودن معاونت عمرانی و سازمان عمران شهرداری است، ما به صورت کتبی خواستار رفع این معضل شده‌ایم، چراکه پروژه دره‌گردو از اولویت‌های شورای اسلامی شهر است و شهرداری باید اهتمامی ویژه‌ای برای اجرای آن داشته باشد.

وی تاکید کرد: پروژه ساختمان منطقه سه شهرداری با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است و به گفته پیمانکار تا فرودین‌ماه سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید، در این ساختمان سالن آمفی‌تئاتر مناسبی پیش‌بینی شده است که می‌توان از آن به عنوان یکی از فرهنگسراهای شهرداری نیز استفاده کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: پیشنهاد داده شده است تا در ورودی ویژه‌ای برای این سالن در نظر گرفته شود تا بتوان از ظرفیت این ساختمان به صورت چندمنظوره استفاده کرد.

کد خبر 671070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.