تیم فوتبال هوادار با جذب ۲ بازیکن وارد نقل‌وانتقالات شد

قائم اسلامی‌خواه و سبحان پسندیده با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال هوادار تهران پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال هوادار تهران که طی روزهای اخیر محمود فکری را به‌عنوان سرمربی انتخاب و جایگزین ساکت الهامی کرده بود و غلامرضا دلگرم، سیروس دین محمدی، شبیر لطفی، امید علی دفتری (مربی بدنساز)،کاظم کرامتی (مربی گلر) و رضا خورسندی (مربی آنالیزور)، دستیاران وی برای فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شدند.

با این وجود باشگاه هوادار نتوانسته بود بازیکن جدیدی به‌خدمت بگیرد اما در نهایت امروز موفق شد پس از انجام مذاکرات نهایی با دو بازیکن قرارداد رسمی امضا کند. قائم اسلامی‌خواه از مس رفسنجان و سبحان پسندیده از سپاهان اصفهان راهی زنبق‌های پایتخت شدند.

قائم اسلامی‌خواه که فصل گذشته دچار مصدومیتی شدیده بود و مدت طولانی از دوران حرفه‌ای و فرم ایده‌آل دور بود با جدایی محمد ربیعی دیگر در مس رفسنجان نماند و پس از مدت‌ها این تیم را ترک کرد و راهی هوادار شد.

تیم فوتبال هوادار با جذب ۲ بازیکن وارد نقل‌وانتقالات شد

سبحان پسندیده نیز پس از گذراندن دوران خدمت سربازی در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، پس از دو فصل به سپاهان بازگشت چرا که با طلایی‌پوشان قرارداد داشت اما در نهایت محصول آکادمی باشگاه سپاهان با دریافت رضایت‌نامه از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان محمود فکری پیوست.

تیم فوتبال هوادار با جذب ۲ بازیکن وارد نقل‌وانتقالات شد

کد خبر 671024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.