اعلام سیدبندی جام‌ جهانی نوجوانان / قرار گرفتن شاگردان حسین عبدی در سید سوم

سیدبندی رقابت‌های جام‌ جهانی نوجوانان با حضور تیم ملی ایران مشخص و اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از مشخص شدن ۲۴ تیم حاضر در جام‌جهانیفوتبال نوجوانان، سیدبندی این دوره از رقابت‌ها مشخص شد و بر این اساس تیم ملی نوجوانان ایران در سید سوم قرار گرفت. جام جهانی نوجوانان قرار است از جمعه، نوزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در کشور اندونزی برگزار شود و تیم ملی نوجوانان ایران یکی از چهار تیم آسیایی است که سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به‌دست آورده و اندونزی هم میزبان آسیایی این مسابقات است.

در سید اول اندونزی میزبان، برزیل، مکزیک، فرانسه، اسپانیا و ژاپن حضور دارند. از این سید، ایران با ژاپن و اندونزی، دو تیم آسیایی هم‌گروه نخواهد شد و حریف تیم کشورمان از بین چهار تیم باقیمانده دیگر خواهد بود.

همچنین در سید دوم تیم‌های ملی انگلیس، کره‌جنوبی، آرژانتین، اکوادور، مالی و آلمان، در سید سوم تیم‌های ملی ایران، نیوزلند، سنگال، آمریکا، مراکش و ازبکستان و در نهایت در سید چهارم نیز تیم‌های ملی کانادا، کالدونیای جدید، پاناما، بورکینافاسو، لهستان و ونزوئلا قرار دارند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران با هدایت حسین عبدی هفته گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا توانست به نیمه‌نهایی راه پیدا کند اما در این مرحله برابر ژاپن با شکست سه بر صفر مواجه شد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند. البته شاگردان عبدی توانسته بودند با غلبه‌بر یمن سهمیه جام‌جهانی نوجوانان را کسب کنند.

کد خبر 670957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.