آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی جان مرد جوان را گرفت + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در طبقه سوم، ساختمان پنج طبقه جان مرد جوان را گرفت و ۱۲ نفر نیز توسط عوامل آتش‌نشانی نجات پیدا کردند.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی حوالی گلابدره، خیابان بوکان ساعت ۰۱:۰۰ بامداد امروز _دوشنبه دوازدهم تیرماه_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای سه ایستگاه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی آتش‌سوزی رخ داده است کخ هنگام حضور مأموران آتش‌نشانی، آتش همچنان شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق، عملیات جست‌وجو را آغاز کردند و حین عملیات در اتاق خواب واحدی که دچار حریق شده بود، مرد جوانی حدود ۲۲ ساله را مشاهده کردند که به تأیید عوامل اورژانس بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: دود زیادی طبقات دیگر را فراگرفته بود و آتش‌نشانان موفق شدند، ۱۲ نفر را نجات دهند و یک زن که دچار دودگرفتگی شده بود نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی گفت: آتش‌نشانان آتش را خاموش و از سرایت به محیط اطراف جلوگیری کردند و محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 670944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.