خدمات دولت الکترونیک در شهرستان کاشان تقویت می‌شود

فرماندار ویژه کاشان اولویت اول دستگاه‌های دولتی را خدمت‌رسانی مطلوب به مردم دانست و گفت: خدمات دولت الکترونیک در مکاتبات با هدف تسریع و شفاف‌سازی در فرآیندهای اداری در شهرستان تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف زارعی در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان عملکرد دستگاه‌های اجرایی در پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان را بررسی کرد.

فرماندار کاشان با حضور سرزده از ادارات ثبت و اسناد پزشک قانونی و ارشاد این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمت‌رسانی این ادارات را مورد بررسی قرار داد.

زارعی در بازدید از این ادارات از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی‌های اداره، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمت‌رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات دولت الکترونیک در مکاتبات با هدف تسریع و شفاف‌سازی در فرایندهای اداری در شهرستان تقویت می‌شود.

فرماندار کاشان هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات دانست و اظهار کرد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقای سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

وی گفت: اداره ثبت و اسناد شهرستان طی سال‌جاری ۱۲ هزار پرونده را به‌صورت الکترونیکی اسکن و در سامانه مربوطه بارگذاری کرده است.

زارعی در بازدید از پزشک قانونی این شهر با اشاره به اینکه انجام معاینات دندانپزشکی و روانپزشکی و گرفتن نمونه دی‌ان‌ای قبلاً در مرکز استان انجام می‌شد، تصریح کرد: این معاینات هم‌اکنون در کاشان انجام و باعث شده است ۸۵ درصد از مراجعه‌کنندگان به اصفهان رفت‌وآمد نداشته باشند.

وی در بازدید از اداره ارشاد کاشان با بیان اینکه تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری مطالبه ۱۳ ساله هنرمندان شهرستان کاشان است، گفت: تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری کاشان نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که اگر این اعتبار تأمین شود، مجتمع تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، رضایت‌مندی مردم از خدمات هدف مطلوب در ادارات است.

کد خبر 670884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.