شهرستان‌های برتر استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ انتخاب شدند

پیرو ارزیابی عملکرد شهرستان‌های استان اصفهان توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان، شهرستان‌های برتر استان در نوروز ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیرو ارزیابی عملکرد شهرستان‌های استان اصفهان توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان، شهرستان‌های برتر استان در نوروز ۱۴۰۲ انتخاب شدند و طی مراسمی از مسئولین آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت‌های شهرستان‌های منتخب، بر لزوم استمرار ارزیابی فعالیت‌های ستادهای خدمات سفر شهرستان‌ها تاکید کرد و میزان توجه به امور گردشگران و نیازهای ایشان را یکی از معیارهای این ارزیابی عنوان کرد.

علیرضا ایزدی، مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ضمن ارائه آمار مسافرین بازدید کننده از استان اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۲، بر لزوم توجه به اقتصاد گردشگری و بهره‌مندی شهروندان از چرخش اقنصاد گردشگری تاکید کرد.

در این مراسم شهرستان‌های اصفهان، لنجان، شاهین شهر، تیران و کرون، نجف آباد، کاشان، و خمینی شهر به عنوان شهرستان‌های برتر نوروز ۱۴۰۲ معرفی و از فرمانداران، شهرداران و رؤسای ادارات میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آنها تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهران زینلیان ضمن تقدیر از فرماندار و رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنجان، از حجت الله امینی، شهردار باغبادران، نیز به عنوان شهردار برتر استان در نوروز ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

کد خبر 670309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 11
    درود بر این مدیر کل دکتر ایزدی انشالله وزیر آینده دلسوز و کار درست