مسیر ایمن و مناسبی برای تردد گردشگران به ناژوان فراهم شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با احداث خیابان آب به طول ۱۲۰۰ متر، مسیر ایمن و مناسبی برای تردد شهروندان و گردشگران به ناژوان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی قائلی امروز _یکشنبه یازدهم تیرماه_ در آئین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید در پارک جنگلی ناژوان در قالب شانزدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: خیابان آب از خیابان‌های قدیمی شهر و محل عبور لوله اصلی آب است که از گذشته این محور با مشکل نبود ساماندهی برای عبور و مرور و نازیبایی روبه‌رو بود.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها و نارضایتی شهروندان در شمال شهر نبود دسترسی مناسب به ناژوان بوده است که در این راستا پروژه ساماندهی خیابان آب طراحی شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: با احداث این خیابان به طول ۱۲۰۰ متر مسیر ایمن و مناسبی برای تردد شهروندان و گردشگران به ناژوان فراهم شد.

وی با اشاره به مشخصات خیابان آب گفت: اجرای ۴۶۰۰ مترمربع زیرسازی و روکش آسفالت، ۱۲۰۰ متر پیاده‌روسازی با پیش‌بینی مسیری برای عبور نابینایان، نصب ۲۰ پایه ترافیکی و نصب دو سرعت‌گیر از جمله اقداماتی است که در احداث این خیابان انجام شده است.

قائلی اظهار کرد: در ایامی که به اعیاد قربان و غدیر متبرک است، در ناژوان به همت کارکنان و مدیریت شهری شاهد برگزاری آئین بهره برداری و آغاز عملیات جدید در ناژوان هستیم.

وی با بیان اینکه باغ گل رز به همت سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز اجرا شده است، تصریح کرد: در مدیریت شهری سعی کردیم نگاه همه جانبه به فعالیت‌های شهری داشته باشیم؛ در این راستا پروژه‌ها با رویکردهای مختلف از جمله عمرانی، خدمات شهری، محیط زیست، فرهنگی، نشاط اجتماعی، سلامت و تفریح و خانواده محور تعریف شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اضافه کرد: همچنین پروژه‌های مختلفی در راستای ارائه خدمات هوشمند، دانش بنیان، بروزرسانی پروژه‌های روشنایی با نگاه به آینده داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از این پروژه‌ها برای اولین بار در مدیریت شهری و حتی کشور اجرایی می‌شود، افزود: پروژه‌های امروز بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید در مدیریت ناژوان با اعتبار ۷۷۰ میلیارد ریال انجام شده‌است.

قائلی با اشاره به افتتاح پروژه بهینه‌سازی و به‌روز رسانی مجموعه باغ پرندگان، تصریح کرد: تصفیه‌خانه لوکال بر روی دو مجموعه از سرویس بهداشتی‌ها و تصفیه‌خانه آب برکه باغ پرندگان با فناوری نانو به‌صورت همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان احداث شده است، همچنین احداث نیروگاه ۷۵ کیلوواتی، بهینه‌سازی موتورخانه باغ پرندگان و ساختمان خدمات شهری در راستای ممیز انرژی و کاهش مصرف انجام شده است.

وی با اشاره به آئین رونمایی از نشان مدیریت مراکز گردشگری، خاطرنشان کرد: از خرده پروژه‌هایی در قالب احیای مادی‌ها و توسعه شبکه آبیاری و توزیع آب، اصلاح گونه‌های فضای سبز، زیرسازی و روکش تعمیر آسفالت، پیاده‌روسازی، اجرای تابلوها و علائم ترافیکی، ایجاد بستر فروش الکترونیک بلیت مراکز گردشگری و همچنین از تکمیل جاده سلامت شماره سه و آئین بهره‌برداری این جاده رونمایی خواهد شد.

کد خبر 670874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.