سهرابیان: قوی‌تر از قبل به استقلال برگشتم / می‌خواهم از اینجا به تیم ملی برسم

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال گفت: جدایی از استقلال برایم سخت بود اما حالا قوی‌تر از گذشته بازگشته‌ام تا علاوه‌بر درخشش در این تیم به جام ملت‌های آسیا هم برسم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرمین سهرابیان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که مورد توجه مدیران و کادر فنی باشگاه استقلال قرار گرفته بود پس از انجام مذاکره و توافقات نهایی امروز در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرد و با عقد قرارداد رسمی به‌مدت دو فصل به استقلال پیوست.

آرمین سهرابیان پس از عقد قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اینکه قراردادم بالاخره با استقلال نهایی شد خیلی خوشحالم و امیدوارم یک‌سال خوب را کنار اعضای تیم و هواداران داشته باشیم و دل طرفداران را شاد کنیم. طی دو هفته اخیر آقای کریمی و نکونام خیلی پیگیر بودند و زحمت کشیدند تا انتقال انجام شود.

وی در خصوص بازگشت به آبی‌پوشان افزود: چهار سال از استقلال دور بودم اما تجربیات خیلی‌خوبی را با تیم‌های دیگر کسب کردم و قوی‌تر از قبل به تیم موردعلاقه‌ام برگشتم. هدف اصلی باشگاه استقلال همیشه قهرمانی است و برای همین خواهیم جنگید. فصلی که از استقلال جدا شدم یکی از سال‌های سخت زندگی‌ام بود و گفتم می‌روم تا با کسب تجربیات جدید پرقدرت‌تر به استقلال بپیوندم و می‌خواهم خودم را ثابت کنم.

مدافع جدید آبی‌های پایتخت تصریح کرد: اینکه چه‌کسی در چه‌پستی بازی کند نظر سرمربی است و ما هم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌بریم تا اعتماد آقای نکونام را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کنیم. یکی از اهداف اصلی‌ام از بازگشت به استقلال این بود که بیشتر دیده شوم و در لیست نهایی تیم‌ملی برای جام ملت‌های آسیا قرار بگیرم.

آرمین سهرابیان در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً هجمه و فشارهایی از سمت هواداران خواهد بود تا نمایش بی‌نقصی داشته باشیم و به‌دنبال ایجاد یک خط‌دفاعی مستحکم در استقلال هستیم. آقا جواد را نیز همه می‌شناسند که چقدر مربی کار بلدی است و می‌توانیم عملکرد خوبی خصوصاً در خط‌دفاعی داشته باشیم.

کد خبر 670873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.