بیش از ۳۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۳ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اهمیت حفظ و تعظیم شعائر دینی و اشاعه فرهنگ علوی در آستانه بزرگترین عید مسلمانان جهان «عید سعید غدیر خم» ۳۰ عنوان برنامه در این منطقه اجرا می‌شود.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دهه مبارک ولایت و در فاصله عید قربان تا عید غدیر بیش از ۳۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۳ اجرا می‌شود تا همراه با مردم، این ایام فرخنده را جشن گرفته و شکرگزار خداوند برای این نعمت بزرگ باشیم.

وی افزود: این برنامه‌ها با مشارکت کانون‌های فرهنگی هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های مردمی و مساجد سطح منطقه برگزار می‌شود و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عید غدیر به عنوان عید اللّه اکبر، یکی از بزرگترین مناسبات دینی و مذهبی است چرا که غدیر، روح عید قربان و تمامی اعیاد بوده و به عظمت در روایات و قرآن تبیین شده است.

وی ادامه داد: مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای رونمایی از ارزش‌های دینی در جامعه و دهه امامت و ولایت جریانی الهی است که با عید قربان به‌عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به‌عنوان خاستگاه و تجلی‌گاه امامت و ولایت به کمال می‌رسد، بنابراین باید قدر نعمت ولایت در جامعه اسلامی را بدانیم و ارزش‌های آن را به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

کد خبر 670871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.