۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
چلسی در فکر فروش ۷ بازیکن‌

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی به دنبال فروش هفت بازیکن دیگر در پنجره تابستانی است که کریستین پولیسیچ و پیر امریک اوبامیانگ در این لیست قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران تیم فوتبال چلسی پس از سرمایه‌گذاری هنگفت روی چهره‌های جدید از زمانی که کنسرسیومی به رهبری تاد بولی وارد استمفوردبریج شد، حالا مشتاق جمع‌آوری پول هستند تا از مقررات فرپلی مالی پیروی کرده و تیم مائوریسیو پوچتینو، را تقویت کنند.

این روند قبلاً باعث شده است که انگولو کانته به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند، درحالی که کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی به کریم بنزما عربستان سعودی پیوسته‌اند. مهاجم آلمانی آبی‌ها، کای هاورتز به آرسنال منتقل شد، متئو کواچیچ به منچسترسیتی پیوست و میسون مانت در حال انتقال به منچستریونایتد است.

چلسی در حال حاضر فرصت دارد تا بیش از ۲۰۰ میلیون پوند (۲۵۳ میلیون دلار) فروش داشته باشد، اما رسانه استاندارد اسپورت گزارش می‌دهد که آنها حتی می‌خواهند بیشتر پول کسب کنند.

پولیسیچ ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا به زودی به آث میلان می‌رود، اوبامیانگ یکی دیگر از افرادی است که با تیم‌هایی در خاورمیانه مرتبط است، درحالی که کالوم هادسون اودوی از ناتینگهام فارست پیشنهاد دارد. چالوبا هم می‌تواند به تیمی دیگر نقل مکان کند، سزار آزپیلیکوئتا به نظر می‌رسد قرار است به زادگاهش اسپانیا برگردد، پیشنهادات برای مارک کوکوریا شنیده خواهد شد و شرایط روملو لوکاکو همچنان به طور دائم توسط اینتر بررسی می‌شود.

چلسی معتقد است که می‌تواند ۱۰۰ میلیون پوند بیشتر (۱۲۷ میلیون دلار) جمع آوری کند و این، به آنها اجازه می‌دهد تا بازیکنان بیشتری را به ترکیب خود اضافه کنند. نیکلاس جکسون قبلاً از ویارئال جدا شده است و مویسس کایسیدو هافبک برایتون و گابری ویگا ستاره سلتاویگو نیز در تیرس آبی‌ها قرار دارند.

کد خبر 670855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.