احداث ۱۰ زمین ورزشی در اراک در راستای ارتقای ورزش همگانی

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اراک از احداث یک زمین ورزشی در سطح شهر خبر داد و گفت: ارتقای ورزش همگانی در دستور کار مدیریت شهری اراک است و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

علی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ارتقای ورزش همگانی اقدام به ساخت زمین فوتبال ساحلی، سالن زورخانه، بوستان شطرنج، میز تنیس و فوتبال دستی برای نوجوانان در سطح شهر کرده‌ایم و در حال پیگیری برای توسعه مسیرهای پیاده‌روی سلامت در شهر اراک هستیم.

وی افزود: تاکنون در سطح محلات شهر، ۱۰ زمین ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و زمین بسکتبال در محلات مختلف شهر اراک ساخته شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی همراه با جوایز ورزشی و المپیادهای ورزشی گوناگون برای سنین مختلف از اقداماتی بوده که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر اراک انجام شده است.

چگینی ادامه داد: به منظور بهبود شرایط روحی روانی و جسمانی شهروندان و ارتقای سطح نشاط اجتماعی شهر و تندرستی عموم مردم، ۴۰ ایستگاه ورزشی به صورت صبحگاهی و عصرگاهی در بوستان‌های سطح شهر فعال است.

وی تاکید کرد: در حال مذاکره با سازمان آموزش و پرورش هستیم تا بتوانیم همکاری‌های خوبی را با این مجموعه داشته باشیم، قصد داریم با ایجاد تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‌سازی و برگزاری اردوهای تفریحی و تربیتی اقدام کنیم، چراکه مباحث فرهنگی و تربیتی جای کار زیادی دارد و این حوزه در سال‌های گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اراک گفت: بازسازی گرم‌خانه‌ها ویژه بانوان و آقایان در شهر اراک از دیگر اقداماتی است که در زمینه فرهنگی و اجتماعی انجام شده است و تلاش داشته‌ایم در مناطق کم‌برخوردار شهر نیز مراکز فرهنگی و حمایتی برای مجموعه کودکان کار داشته باشیم.

کد خبر 670847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خم IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    سلام این زمین‌ها مدیریت بشه کهداز بین نره خوبه این رسیدگی‌های در روستاها نستعدد هن بلشه خوبه رسیدکی به جاده‌های شهری بین شهری روستایی وتوسعه راه‌ها و اتصال مراکز بخش بهم و خارج شدن روستاها از بن بست و حل مشگلاتشون ووخارج شدن اراک از حالت عبوری و گاشت درختان مثمر وغیر مثمر در مقیاس بالا کم آب اصلاح شده خوبه پارکها محصور و آلاچیق داشته باشن و امکانات رفاهی تفریحی ورزشی هنری فرهنگی همجوره ایجاد بشه برابری کل استان ورودی وخروجیها زیباتر بشن