احداث کانال هدایت آب‌های سطحی محله «قلعه حسن»

شهردار گرگان گفت: کلنگ‌زنی کانال هدایت آب‌های سطحی محله « قلعه حسن» با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در قالب طرح شنبه‌های جهادی آغاز شده است. قلعه حسن یکی از سه محله کم‌برخوردار شهر گرگان است و برای اجرای طرح‌های بزرگ‌تر در این محله برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دوازدهمین هفته از طرح «شنبه‌های جهادی» شهرداری گرگان، عملیات اجرایی احداث کانال هدایت و دفع آب‌های سطحی محله قلعه حسن آغاز شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در قالب طرح شنبه‌های جهادی با اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری گرگان و شهروندان محله قلعه حسن در محدوده ۳۰ متری پارتیان آغاز شده است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: قلعه حسن یکی از سه محله کم‌برخوردار شهر گرگان است و برای اجرای طرح‌های بزرگ‌تر در این محله برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم.

سیدالنگی با بیان اینکه این پروژه ظرف مدت چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: ۴۵ پروژه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در قالب «شنبه‌های جهادی» به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا ایام‌الله دهه فجر در سطح محلات شهر با اولویت محلات کم‌برخوردار کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهد شد.

کد خبر 670817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.