رقابت ۱۰۰۰ داوطلب پایه دهم در آزمون مدارس فرهنگ

سرپرست اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از رقابت ۱۰۰۰ داوطلب پایه دهم در آزمون مدارس فرهنگ خبر داد.

عباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مدارس فرهنگ استان اصفهان، اظهار کرد: برای اجرای این آزمون در استان اصفهان چهار قطب و هشت حوزه اجرایی پیش‌بینی شده است و داوطلبان برای شرکت در آزمون باید حداکثر تا ساعت ۸:۳۰ صبح در محل برگزاری آزمون حاضر شوند.

وی با تأکید بر لزوم حضور داوطلبان در حوزه امتحانی رأس ساعت مقرر، افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق درگاه اینترنتی service.isfedu.ir توزیع خواهد شد و به داوطلبان توصیه می‌شود روز قبل از برگزاری آزمون برای شناسایی حوزه امتحانی، به محل تعیین‌شده در کارت ورود به جلسه مراجعه کنند.

سرپرست اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: همراه داشتن کارت ورود به جلسه عکس‌دار، شناسنامه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار از ملزومات حضور داوطلبان در جلسه آزمون است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از مداد مشکی نرم جهت پاسخگویی به سوالات، گفت: همراه داشتن کتاب، جزوه، یادداشت و هر نوع وسایل الکترونیکی نظیر تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند، ماشین‌حساب، دستبند الکترونیکی و لپ‌تاپ، ممنوع است و در صورت استفاده نکردن از آنها نیز، حکم تخلف خواهد داشت.

سلطانی اضافه کرد: آزمون ورودی پایه دهم مدارس فرهنگ برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲، فردا _دوشنبه دوازدهم تیرماه_ با حضور بیش از یک هزار داوطلب برگزار خواهد شد. تمهیدات لازم به منظور برگزاری مطلوب آزمون ورودی پایه دهم مدارس فرهنگ در استان اصفهان پیش‌بینی شده و نکات لازم درباره سلامت برگزاری این آزمون نیز به تمام رؤسای حوزه‌های اجرایی ابلاغ شده است تا شاهد برگزاری آزمونی آرام و مطلوب باشیم.

کد خبر 670791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.