بیش از ۱۱۰ عنوان رویداد فرهنگی و اجتماعی در منطقه ۷ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همزمان با دهه ولایت بیش از ۱۱۰ عنوان رویداد و ویژه برنامه فرهنگی اجتماعی در محلات منطقه هفت برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی در خصوص برنامه‌های دهه ولایت اظهار کرد: با رویکرد توانمندسازی و حمایت از تشکل‌های مردمی، بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه مشارکتی با مساعدت و حمایت این منطقه، توسط کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج مساجد محلات اجرا خواهد شد.

وی افزود: این برنامه‌ها در قالب مسابقات، جشن‌ها و جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های فروش محصولات و تولیدات خانگی و ایستگاه‌های پذیرایی صلواتی خواهد بود، در همین راستا، اولین جشنواره سرود شهری با عنوان «هم صدا به عشق علی (ع)» همزمان با ایام عید قربان و با استقبال خوب شهروندان در میدان ۲۵ آبان برگزار شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این جشنواره بیش از ۶۰ گروه سرود شهری آثار و تولیدات خود را ارسال کرده بودند که در نهایت با نظر داوران، ۲۲ گروه به جشنواره راه یافتند.

وی افزود: این جشنواره در مقطع سنی نوجوانان و جوانان در دو بخش دختران و پسران اجرا شد و گروه‌های برتر که با نظر هیئت داوران انتخاب شده‌اند، در جلسه‌ای با حضوران مدیران شهری و مسئولان حوزه‌های فرهنگی شهر تجلیل می‌شوند.

سلطان‌آقایی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در مجموعه باغ فدک گفت: از هشتم تا ۱۶ تیرماه نیز مجموعه بازی‌های میدانی و ابر بازی‌های خانوادگی در زمین ورزشی باغ فدک در خیابان نخل میزبان خانواده‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از مجموعه برنامه‌های فرهنگی اجتماعی منطقه خاطرنشان کرد: در بوستان آرزو، بازارچه بزرگ صنایع دستی و فروشگاه محصولات مشاغل خانگی با برپایی بیش از ۱۰۰ غرفه میزبان شهروندان است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این ایام لیگ فوتبال محلات منطقه با عنوان جام مقاومت در سالن ورزشی شاهنامه برگزار خواهد شد و بازسازی واقعه غدیر نیز در بوستان مجاور آن صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خانواده‌های اصفهانی می‌توانند در این مجموعه، از اجرای بازی‌های میدانی، برپایی غرفه‌های مشاوره‌ای و نمایشگاه ویژه غدیر و غرفه‌های کودک نیز در این ایام بهره‌مند شوند.

سلطان‌آقایی افزود: مشارکت در راه‌اندازی و برپایی چندین ایستگاه صلواتی در محلات مختلف منطقه و مسابقه مجازی خطبه غدیر نیز از سایر اقدامات حوزه فرهنگی اجتماعی منطقه خواهد بود.

کد خبر 670759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.