شورای شهر به برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان کمک خواهد کرد

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: برنامه‌های ستاد دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهر است و در حد توان به برگزاری این برنامه کمک خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _یکشنبه یازدهم تیرماه_ در بازدید از ستاد دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان با بیان اینکه امید است به واسطه اقدامات و برنامه‌های مؤثر انجام شده شاهد آثار برگزاری این کنگره در همدان باشیم، اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در راستای برگزاری کنگره انجام شده است.

وی حضور در بیت شهدا و دیدار با خانواده‌های شهیدان را یکی از اقدامات مؤثر در این راستا دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدارهای مختلف با اقشار و در دیداری که به تازگی داشتند، به این مهم تاکید کردند که صبر و استقامت خانواده شهدا از عوامل مؤثر در پیروزی‌ها بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه امسال سال ارزشمندی برای استان و شهر همدان است، خاطرنشان کرد: به واسطه برگزاری این کنگره عطر شهدا در همدان می‌پیچد و شهروندان این بوی خوش را استشمام خواهند کرد.

مسگریان با بیان اینکه شهدا ذخایری هستند که باید قدر آنها را بدانیم، ادامه داد: برنامه‌های ستاد دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهر است و در حد توان به برگزاری این برنامه کمک خواهیم کرد.

بستر اجتماعی موجود از مسائل مهم در دومین کنگره شهدا است

علی رضایی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به حجم بالای اقدامات انجام شده در راستای آماده‌سازی و برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان در ستاد این کنگره در طول سال گذشته، گفت: اقدامات خوبی به واسطه برنامه‌های پیش‌بینی شده انجام شده و حجم کار بسیار گسترده بوده است.

وی بستر اجتماعی را یکی از مسائل مهم در دومین کنگره دانست و افزود: بستر اجتماعی موجود در این کنگره بسیار متفاوت از کنگره اول است که می‌توان با نگاه متفاوت این بستر را متحول و اثرگذار کرد.

کد خبر 670750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.