شهرداری پایتخت موضوع کودکان کار را بررسی کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران با همکاری دستگاه‌های مربوطه، باید موضوع کودکان کار را بررسی کند تا با افراد سودجو به نحو جدی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز _ یکشنبه یازدهم تیرماه_ در یکصدوپنجاه‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضل کودکان کار اظهار کرد: لازم است دستگاه‌هایی که در رابطه با کودکان کار نقش دارند، این مسئله را بررسی کنند و با افراد سودجو که از کودکان سوءاستفاده می‌کنند، به صورت جدی برخورد شود.

وی با بیان اینکه شهرداری برای رفع مشکل کودکان کار به مشارکت شهروندان نیاز دارد، افزود: چنانچه شهروندان به این کودکان پول پرداخت نکنند و خریدی انجام نشود، ظلم است، اما حمایت کردن در طولانی‌مدت سبب می‌شود سوءاستفاده از کودکان به پایان برسد.

کنارگذر پیروزی به امام علی (ع) بازگشایی شد

سیداحمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران نیز طی تذکری تصریح کرد: شهرداری منطقه ۱۳ پایتخت پس یک سال مسیر کنارگذر پیروزی به امام علی (ع) را بازگشایی کرد. شهروندانی که به سمت جنوب شرق در حال حرکت بودند، در کنارگذر پیروزی که ورودی دو متری داشت، گرفتار می‌شدند، اما شب گذشته با همکاری شهرداری و پلیس راهور، بازگشایی این معبر انجام شد.

وی گفت: هزار نفر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در بوستان سرخه‌حصار روز جمعه، نهم تیرماه که به میزبانی شهرداری تهران انجام شد، حضور داشتند؛ فصل تابستان رسیده است و باید تکلیف سازمان یا هُلدینگ گردشگری را مشخص کنیم تا تمام خدمات گردشگری تحت یک پرچم انجام شود.

کد خبر 670719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.