مصرف برق ۴ هزار مگاوات افزایش پیدا می‌کند / تلاش برای تامین برق کنکور سراسری

سخنگوی صنعت برق گفت: روزهای چهاردهم و پانزدهم تیرماه هم‌زمان با برگزاری کنکور سراسری، همه همکاران صنعت برق در سراسر کشور به‌منظور تأمین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون و حفظ آرامش فرزندان کاملاً آماده هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران مصطفی رجبی‌مشهدی در نشست وزیر نیرو با مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش و تداوم گرما در هفته‌های پیشرو در کل کشور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تقاضای مصرف برق کشور در هفته آینده به ۶۹ هزار مگاوات برسد و برای حفظ پایداری شبکه برق کشور باید آماده باشیم.

وی افزود: روزهای چهاردهم و پانزدهم تیرماه هم‌زمان با برگزاری کنکور سراسری، همه همکاران صنعت برق در سراسر کشور به‌منظور تأمین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون و حفظ آرامش فرزندان کاملاً آماده هستند.

سخنگوی صنعت برق گفت: علاوه بر آمادگی کامل همکاران صنعت برق، نیازمند همکاری مشترکان نیز هستیم.

رجبی‌مشهدی از هم‌وطنان به‌ویژه مشترکان پُرمصرف درخواست کرد در روزهای اوج گرما و افزایش مصرف برق در کشور، ضمن مدیریت و کاهش مصرف برق خود و کمک به صنعت برق در تأمین برق پایدار، هم مشمول دریافت قبض‌های سنگین با مبالغ بالا نشوند و هم پاداش‌های بی‌سابقه صرفه‌جویی دریافت کنند.

کد خبر 670704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.