ورود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس سه‌کابین برای شهروندان تهرانی به ناوگان حمل‌ونقل

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ورود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس سه‌کابین و کم‌کارکرد برای پایتخت خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای ورود این اتوبوس‌های سه کابین انجام شده است، اما تعداد و زمان ورود مشخص نیست، امیدوارم این اقدام هرچه زودتر انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز_ یکشنبه یازدهم‌تیرماه_ در یکصدوپنجاه‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات ورود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس سه‌کابین کم‌کارکرد برای شهر تهران و امکان تردد این اتوبوس‌ها در خیابان‌هایی که مسیر مستقیم است و پیچ و خم کمتری دارد انجام خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی برای ورود این اتوبوس‌های سه‌کابین به ناوگان حمل‌ونقل انجام شده است، اما تعداد و زمان ورود مشخص نیست، امیدوارم این اقدام هرچه زودتر انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت با در نظر گرفتن شرایطی، ورود اتوبوس‌های کم‌کارکرد را برای استفاده درون‌شهری و برون‌شهری تصویب کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

چمران تصریح کرد: یک فوریت از جانب شهرداری تهران پیرامون املاکی که به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است، در دستور کار قرار می‌گیرد تا دستورالعملی پیرامون آن تدوین شود؛ البته شورای پنجم اقداماتی برای شناسایی و لیست کردن این املاک انجام داده است که هر سه سال یک بار باید مجدد انجام شود.

چمران ادامه داد: گزارش هزینه، درآمد و حسابرسی، اسفندماه ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار خواهد گرفت و دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر برای عضویت در کمیسیون ماده ۳۸ با هدف کاهش زمان بررسی پرونده‌ها انتخاب خواهند شد.

وی گفت: لایحه اصلاح توسعه و بهبود خدمات آتش‌نشانی که در جلسه قبلی دو بند آن مورد بررسی قرار گرفت نیز در دستور کار قرار دارد و اگر فرصتی باقی ماند چندین مورد نام‌گذاری نیز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بررسی خواهد شد.

کد خبر 670700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.