اجرای ویژه برنامه «نشاط در خانواده زعفرانی» در محلات منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه شاد و مفرح «نشاط در خانواده زعفرانی» همزمان با آغاز ایام تابستان در بوستان‌های اصلی و محلی این منطقه تا بیست‌ودوم تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: برنامه‌های فصل تابستان شهرداری در ابعاد مختلف در نظر گرفته شده است که در این راستا در صدد هستیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع ویژه خانواده‌ها، زمینه‌ساز ارتقای شادی و نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه شاد و مفرح «نشاط در خانواده زعفرانی» همزمان با آغاز ایام تابستان در بوستان‌های اصلی و محلی منطقه ۹ شهرداری اصفهان در حال برگزاری است و تا بیست‌ودوم تیرماه ادامه دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در این جشن خانوادگی که با رویکرد نشاط در خانواده از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ هر شب اجرا می‌شود، والدین با فرزندان خود در بازی‌های میدانی و فکری شرکت می‌کنند و سپس در جشن شادمانه همراه با اجرای تن پوشش‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ویژه برنامه «نشاط در خانواده زعفرانی» هر شب میهمان یکی از محله‌های منطقه ۹ شهرداری اصفهان از جمله گورتان، آزادان، سودان، جروکان، منارجنبان، زهران، گلستان، مهدیه و جنیران است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: تلاش شهرداری منطقه ۹ بر این است که خانواده‌ها بتوانند ساعات خوشی را بدون مشغله و دور از دغدغه‌های روزمره در کنار هم شاد باشند و از با هم بودن لذت ببرند.

کد خبر 670697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.