ماجرای تمدید قرارداد دوباره حبیب فرعباسی با ذوب‌آهن چه‌ بود؟

حبیب فرعباسی درحالی روز گذشته قرارداد خود را به‌مدت سه‌سال با ذوب‌آهن تمدید کرد که دو فصل‌ونیم دیگر با این تیم قرارداد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته حبیب فرعباسی، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از حضور در ساختمان این باشگاه و توافق نهایی با مدیران، قرارداد خود را به‌مدت سه فصل دیگر با سبزپوشان زاینده‌رود تمدید کرد تا علاوه‌بر پایان دادن به شایعات جدایی، در فصل بیست‌وسوم هم گلر نخست ذوب‌آهن بماند.

حبیب فرعباسی پس از انجام عمل‌جراحی آرنج خود، ابتدا در اصفهان و سپس مسجدسلیمان دوران فیزیوتراپی، تمرینات بدنسازی و ریکاوری خود را پیگیری کرد تا مشکلی برای بازی در فصل جدید لیگ برتر نداشته باشد. گلر جوان ذوبی‌ها در هفته‌های اخیر با سه‌راهی دشواری مواجه شده و تا همین هفته گذشته تصمیم نهایی‌اش را نگرفته بود.

پس از اینکه مهدی تارتار با جدایی از جمع سبزپوشان هدایت ملوان بندرانزلی را برعهده گرفت با گلر شماره یک ذوب‌آهن در دو فصل اخیر که به‌واسطه خودش جذب شده بود، تماس برقرار کرد و از فرعباسی خواست با توجه به اینکه باید دوران سربازی‌اش را به‌زودی سپری کند برای فصل آتی به انزلی برود و دوباره شاگرد وی شود.

همچنین مدیربرنامه‌های حبیب فرعباسی نیز در پایتخت یکی دو مرتبه با مدیران استقلال جلسه گذاشته بود و پیشنهاد آبی‌ها را به دروازه‌بان جوان و خوب ذوب‌آهن منتقل کرد. از طرف دیگر محمد ربیعی پس از در دست گرفتن سکان هدایت ذوب‌آهن شخصاً با حبیب فرعباسی صحبت کرد و با تاکید بر اینکه به وی برای بستن یک تیم خوب نیاز دارد، به فرعباسی قول داد هر مشکلی داشته باشد، برطرف می‌کند تا وی در ذوب‌آهن باقی بماند.

طبق اطلاعات موثق، مشکل حبیب فرعباسی که ربیعی به آن اشاره کرد، مبلغ قرارداد بود. فرعباسی دو فصل‌ونیم دیگر با ذوب‌آهن قرارداد داشت و حتی اگر به خدمت سربازی می‌رفت، پس از آن باز هم یک نیم‌فصل در عضویت گاندوها باقی می‌ماند و از همین‌رو از مدیران باشگاه ذوب‌آهن همچنین سرمربی جدید این تیم درخواست کرد قرارداد وی را با مبلغ بالاتری نسبت به قرارداد قبلی تنظیم کنند که با موافقت هر دو طرف همراه شد.

به این ترتیب حبیب فرعباسی که طی دو فصل اخیر سالانه حدود پنج میلیارد تومان دریافت می‌کرد و انتظار افزایش آن را برای فصول آتی داشت، پس از تنظیم یک قرارداد جدید رقم بیشتری مقابل حقوق سالانه خود دید همچنین مدت قراردادش را نیز از دو فصل‌ونیم به سه‌فصل تبدیل کرد. معامله‌ای که در بازار فعلی و کمبود دروازه‌بانانِ مورد اطمینان، برای هر دو طرف رضایت‌بخش و برد-برد بود.

کد خبر 670679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.