رهنان، قهرمان مینی‌فوتبال بهارانه پیشکسوتان اصفهان

تیم رهنان بر سکوی قهرمانی مسابقات مینی فوتبال بهارانه پیشکسوتان اصفهان ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات مینی فوتبال بهارانه پیشکسوتان اصفهان که از ابتدای خردادماه با برگزاری مسابقات مرحله گروه آغاز شد، قهرمان خود را شناخت.

در این مسابقات شش تیم در دو گروه به رقابت پرداختند، مرحله نخست این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم‌های صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شدند که پس از برگزاری دیدارهای این مرحله، چهره فینالیست‌ها مشخص شد.

رقابت فینال این دوره از مسابقات، پنجشنبه _هشتم تیرماه_ در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امین برگزار شد و تیم‌های رهنان و قرض‌الحسنه سجادی برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم رفتند. دو تیم در پایان وقت قانونی، به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند که رهنان توانست در ضربات پنالتی از سد حریف خود بگذرد و بر سکوی قهرمانی بایستد.

رهنان، قهرمان مینی‌فوتبال بهارانه پیشکسوتان اصفهان

به این ترتیب تیم قرض الحسنه سجادی نایب قهرمان این مسابقات شد و تیم‌های دارایی و دوستان امین نیز مشترکا بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستادند.

این مسابقات به یاد زنده‌یادان محمود یاوری، حمید ولی‌وند، اکبر قائمی، مرتضی افروز، جلال زهرایی و سردار حسن غازی برگزار شد.

احمد ترکان و احمد نکوبین، رسول یوسفی و حسین طلاکش از پیشکسوتان سال‌های دور فوتبال اصفهان در تیم‌های رهنان و قرض الحسنه سجادی به میدان رفتند.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان میهمان ویژه فینال این رقابت‌ها بود. در پایان علاوه بر اهدای مدال و حکم قهرمانی، از تعدادی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان تجلیل شد.

کد خبر 670630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.