آشنایی با هتل المپیک و هتل جهانگردی دیزین

هر اندازه اطلاعات بیشتری درباره هتل‌ها داشته باشیم، در زمان‌ سفر می‌توانیم گزینه مناسب‌تری را انتخاب کنیم.

شهر تهران به دلیل جمعیت زیاد و حجم بالای مسافران و گردشگران، هتل‌های زیادی را در خود جای داده است. آشنایی با هتل‌ها و موقعیت مکانی و امکانات آن‌ها، اقامت دل‌پذیرتر و راحت‌تری را برای ما به همراه خواهد داشت. برای رزرو هتل در تهران کلیک کنید.

هتل المپیک تهران

هتل 4 ستاره المپیک تهران در شمال غرب شهر قرار گرفته است و مزیت اصلی آن، نزدیکی به فرودگاه امام خمینی، پارک جنگلی چیتگر و دریاچه مصنوعی خلیج‌فارس محسوب می‌شود. این هتل زیبا در ساختمانی ۲ طبقه با ۱۰۰ اتاق و سوئیت واقع شده است. هتل المپیک با امکانات مناسب و محیط آرامش‌بخش خود، سفری خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم می‌زند. برای رزرو هتل المپیک از اسنپ تریپ کمک بگیرید.

امکانات عمومی هتل المپیک تهران

در هتل المپیک مجموعه متنوعی از سالن‌های همایش برای برگزاری جلسات و همایش‌ها فراهم شده است.

  • سالن 600 نفره همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک در طبقه همکف قرار دارد و با امکانات صوتی و تصویری مدرن، صندلی‌های زیبا و سالن پذیرایی VIP تجهیز شده است.
  • سالن هگمتانه با ظرفیت 300 نفر به دلیل داشتن فضای مناسب با چیدمان‌های متنوع کارگاهی یا کلاسی، مناسب برای برگزاری نشست‌ها و دوره‌های آموزشی است.
  • سالن 30 نفره حافظ نیز برای نشست‌های خبری یا جلسات کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به جز موارد ذکرشده، اتاق‌های جلسات هتل المپیک تهران با ظرفیت‌های بین ۳۰ تا ۸۰ نفر و با برخورداری از امکانات مجهز مثل سامانه‌های صوتی و تصویری برای خدمت‌رسانی به شرکت‌ها و نهادهای مختلف آماده هستند.

از سایر خدمات عمومی هتل المپیک می‌توان مواردی مثل اسکن، پرینت، کپی، فکس و اینترنت پرسرعت را نام برد. مسافران می‌توانند در هتل به فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی و قنادی نیز دسترسی داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل المپیک تهران

از امکانات تفریحی هتل المپیک تهران می‌توان به سالن بدن‌سازی با تجهیزات ورزشی پیشرفته، استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام سنتی، زمین چمن مصنوعی فوتبال، سالن بیلیارد و شطرنج اشاره کرد. برای رزرو هتل تهران اینجا را کلیک کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل المپیک تهران

هتل المپیک شامل چند نوع اتاق و سوئیت مانند اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین و سوییت دو نفره رویال است. در هریک از اتاق‌ها امکاناتی مثل تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات مرکزی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی و شبکه پخش فیلم سینمایی ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده است. رزرو هتل المپیک از اسنپ تریپ تنها در یک دقیقه امکان‌پذیر است.

رستوران هتل المپیک تهران

در طبقه همکف هتل المپیک، سالن پذیرایی 230 نفره سیحون و سالن پذیرایی 250 نفره توسکا قرار دارند که برای برگزاری جشن‌ها و مراسم مختلف مناسب هستند. تالار آبگینه با ظرفیت ۴۰۰ نفر با سقف شیشه‌ای و بدون ستون، یکی از رستوران‌های زیبای هتل المپیک است. رستوران یاس هتل نیز با ظرفیت ۱۲۰ نفر، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به‌طور ۲۴ ساعته طبخ و سرو می‌کند.

بوفه صبحانه هتل المپیک به‌صورت رایگان از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. کافی‌شاپ هتل المپیک دارای دو بخش سرپوشیده و سرباز است که با طراحی و نمایی زیبا از میهمانان میزبانی می‌کنند. علاوه بر تمامی این موارد، در هتل المپیک یک چایخانه سنتی نیز دایر شده است.

هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین در شهر کرج قرار دارد. شهر کرج به‌عنوان مرکز استان البرز، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور به‌شمار می‌رود. هتل جهانگردی دیزین در بین کوه‌های بلند البرز در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا قرار گرفته است. محیط آرام و دل‌نشین هتل به‌علاوه امکانات مناسب، آن را به گزینه ایده‌آل برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده‌اند. برای رزرو هتل دیزین از اینجا وارد شوید.

هتل جهانگردی دیزین در کنار بزرگ‌ترین پیست اسکی کشور یعنی پیست دیزین قرار دارد. به همین دلیل، گردشگران و مسافران زیادی برای انجام ورزش اسکی به این هتل مراجعه می‌کنند.

امکانات هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین با امکانات مناسب خود توانسته است رضایت خاطر مسافران را فراهم کند. رستوران هتل با ظرفیت ۱۴۰ نفر با طبخ انواع غذاهای متنوع و لذیذ از مهمانان پذیرایی می‌کند. از امکانات ورزشی هتل می‌توان به زمین‌بازی، بیلیارد، زمین والیبال، زمین فوتبال و صندلی‌های ماساژ اشاره کرد. همچنین هتل جهانگردی دیزین پارکینگی با ظرفیت ۷۰۰ خودرو نیز دارد. برای آشنایی با هتل‌های پایتخت و همچنین برای رزرو هتل تهران اینجا را کلیک کنید.

خدمات هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین علاوه برداشتن امکانات مناسب، خدمات گسترده‌ای را نیز به مسافران و مهمانان خود ارائه می‌کند. پرسنل آموزش‌دیده و مجرب هتل با برخوردی صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کنند و تمامی پرسنل به زبان انگلیسی تسلط دارند.

در هتل، خدماتی مانند صندوق امانات برای نگهداری اشیای قیمتی، اتاق چمدان، خدمات روم سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و خدمات بیدار باش نیز ارائه می‌شوند. برای رزرو هتل دیزین از اینجا وارد شوید.

آشنایی با هتل المپیک و هتل جهانگردی دیزین

واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین

واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین، فضایی مدرن و آرامش‌بخش دارند. این هتل شامل دو مجموعه مجزا در 3 طبقه است که 129 واحد اقامتی با ظرفیت 314 تخت دارند. انواع اتاق‌های هتل شامل اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت رویال چهار نفره است.

در اتاق‌های هتل جهانگردی دیزین، امکانات لازم برای اقامت راحت مهمانان فراهم شده‌اند. برخی از واحدها به دلیل برخورداری از بالکن اختصاصی، چشم‌انداز زیبایی از پیست اسکی به مهمانان ارائه می‌دهند. از جمله امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان تلویزیون، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی، مبلمان، کمد لباس، آباژور، رخت‌آویز، سیستم اطفاء حریق و... را نام برد. اگر قصد سفر به دیزین را دارید، برای رزرو هتل دیزین از اینجا وارد شوید.

جمع‌بندی

انتخاب یک هتل مناسب، در کیفیت سفر بسیار تاثیرگذار است. به همین دلیل، بهتر است از قبل با محل اقامت خود بیشتر آشنا شویم. یکی از منابع مفید برای دریافت اطلاعات درباره انواع هتل‌های کشور، سامانه اسنپ تریپ است. با رزرو هتل‌ها مانند رزرو هتل المپیک از اسنپ تریپ در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

کد خبر 670585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.