جدایی عجیب نعمتی و مهری از سرخابی‌های پایتخت

سیامک نعمتی به‌علت قرار گرفتن در لیست‌مازاد و سعید مهری پس از فسخ یک‌طرفه قرارداد، پرسپولیس و استقلال را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی روزهای اخیر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران به‌طور جدی وارد فعالیت نقل‌وانتقالات تابستانی شده‌اند و با غربالگری، به‌دنبال این هستند در فصل آینده نتایج قابل‌توجهی کسب کنند. این تغییرات در بین بازیکنان از هفته جاری شدت گرفته و امروز شاهد اتفاقات متعددی در سرخابی‌ها بودیم.

جدایی عجیب نعمتی و مهری از سرخابی‌های پایتخت

سیامک نعمتی وینگر شش‌فصل اخیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران ظهر امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس واقع در خیابان سئول رفت و پس از مذاکره و صحبت با مدیران این تیم در جلسه‌ای که با رضا درویش داشت، برگه خروج از قرمزپوشان را بر روی میز و مقابل خود دید.

طبق لیست ورودی و خروجی یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس، سیامک نعمتی جایی در ترکیب سرخ‌پوشان ندارد و درحالی که کماکان با این تیم قرارداد دارد باید به‌دنبال تیم جدید بگردد و بدین ترتیب شماره ۸۸ پرسپولیس که همچنان علاقه‌مند به حضور در این تیم بود دیگر پیراهن قرمز را برتن نخواهد کرد.

جدایی عجیب نعمتی و مهری از سرخابی‌های پایتخت

از سوی دیگر و در قسمت آبی‌رنگ پایتخت، سعید مهری هافبک تیم فوتبال استقلال در تصمیمی ناگهانی و شوکه‌کننده به ساختمان سازمان‌لیگ رفت و قرارداد خود را با استقلال به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرد تا جواد نکونام یکی از هافبک‌های خوب و آماده‌اش را از دست بدهد.

شنیده‌ها حکایت از این داشت که جواد نکونام به سعید مهری علاقه دارد و شماره ۸ آبی‌پوشان پایتخت در لیست‌مازاد سرمربی جدید قرار نداشت اما فعل‌وانفعالات رخ‌داده میان باشگاه استقلال و سعید مهری در نهایت به جدایی یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته این تیم منجر شد.

کد خبر 670582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.