اجرای ۴۱ پروژه آموزشی و پرورشی تا آغاز سال تحصیلی جدید در اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های مکرر بین اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مقرر شد که ۴۱ پروژه آموزشی و پرورشی به صورت قطعی تا آغاز سال تحصیلی جدید تحویل داده شود.

سیدعلی مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در طول تابستان جاری، روزانه سه کلاس درس در نواحی و مناطق مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: این کلاس‌های درس در شهرستان‌های آران و بیدگل، برخوار، چادگان، خوانسار، زرین‌شهر، دهاقان، خمینی‌شهر، فریدن، فریدونشهر، کاشان، مبارکه، میمه، نائین و نواحی چهار، پنج و شش افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ناحیه شش شهر اصفهان با شش مدرسه در شرف بهره‌برداری، جایگاه نخست تعداد پروژه‌های تکمیل شده را به خود اختصاص داده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲، گفت: همکاران در سراسر استان در تلاش هستند تا مهری زیبا و باشکوه داشته باشیم.

وی تابستان جاری را تابستانی گرم از لحاظ آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: استخدام، مصاحبه و ارزیابی، آماده‌سازی مدارس و سازماندهی نیروی انسانی از جمله فعالیت‌هایی است که در این تابستان اجرا خواهد شد.

مدینه گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های مکرر بین اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مقرر شد که ۴۱ پروژه آموزشی و پرورشی به صورت قطعی تا آغاز سال تحصیلی جدید تحویل داده شود.

کد خبر 670578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.