کشف بیش از ۴۰۸ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴۰۸ هزار و ۳۲۰ نخ سیگار و ۱۰۶۰ پاکت تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران یکی از کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق توسط فردی در منزل خود، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی از محل بازرسی کردند که در این عملیات ۳۴۳ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: مأموران این کلانتری در عملیاتی دیگر به همراه نمایندگان اداره بهداشت شهرستان از انبار یک مغازه سوپر مارکت بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، ۶۵ هزار و ۱۲۰ نخ سیگار و۱۰۶۰ پاکت تنباکوی خارجی قاچاق از محل کشف شد.

وی ارزش کالاهای دخانی مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 670564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.