رضایتمندی ۹۸ درصدی مردم اصفهان از عملکرد پلیس

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رضایتمندی ۹۸ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اپراتورهای مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان در طول سه ماهه ابتدایی سال جاری، پاسخگوی یک میلیون و ۲۹ هزار و ۱۰ مورد تماس از سوی مردم استان بودند که از این تعداد ۴۴۰ هزار و ۹۰۹ مورد منجر به حضور مأموران در محل و انجام عملیات پلیسی شد.

وی با بیان اینکه ۵۵ درصد از این تماس‌ها دریافت راهنمایی و ارشاد از کارشناسان پلیس و یک درصد نیز غیرقابل رسیدگی بوده است، افزود: ۱۷ درصد از تماس‌ها مربوط به نزاع و درگیری، ۱۷ درصد مربوط به تصادفات، ۱۱ درصد مربوط به سرقت، ۹ درصد مربوط به مزاحمت، سه درصد مربوط به خرید و فروش مواد مخدر، یک درصد مربوط به جرایم سایبری، یک درصد مربوط به جرایم اقتصادی و ۴۲ درصد مربوط به سایر جرایم بودند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رضایتمندی ۹۸ درصدی مردم استان از عملکرد سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر داد در طول سه ماهه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: میزان رضایتمندی مردم در خصوص مولفه‌هایی از جمله حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مأمور پلیس در تماس کنترلی با شهروندان تماس گیرنده با این سامانه مورد سنجش قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: درحال‌حاضر مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اصلی‌ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس محسوب می‌شود و امدادرسانی این مرکز به مردم در حوزه‌های مختلف موجب اعتماد بیش از پیش مردم به این مرکز شده و افتخار خدمت‌رسانی شبانه روزی را نصیب فرزندان ملت در این سنگر کرده است.

سرهنگ فراشی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس شهروندان است و افزایش تماس‌های مردمی با این مرکز نشان از اعتماد بالای مردم به خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی است.

کد خبر 670561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.