عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ تیرماه

در این بسته خبری از آغاز عملیات نصب خط تولید کود کمپوست شهر یزد تا تکمیل فاز نخست مترو قم ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بهسازی و روکش آسفالت ۱۰ درصد از خیابان‌های تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بهسازی و روکش ۱۰ درصد از خیابان‌های تهران در دستور کار شهرداری قرار دارد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: هدف‌گذاری امسال شهرداری، بهسازی و روکش ۱۰ درصد از خیابان‌های تهران است که این کار با راه اندازی کارخانه آسفالت قابل تحقق خواهد بود.

وقوع ۳۳ مورد آتش‌سوزی در اهواز طی ۲۴ ساعت اخیر

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی یک روز اخیر ۳۳ مورد آتش سوزی در اهواز رخ داد که بیشترین این حوادث به دلیل اتصال برق بر اثر گرما بوده است.

پارکینگ‌های شماره ۱ و ۲ اربعین در مرز مهران آماده می‌شوند

جلال‌الدین محمدی، شهردار مهران گفت: پارکینگ‌های شماره ۱ و ۲ اربعین تا اربعین امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت عید غدیر خم در تبریز برگزار می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز به عید بزرگ غدیرخم، اشاره و از برگزاری رویداد پیاده‌روی خانوادگی در تبریز خبر داد.

پلمب ۴ مرکز بزرگ عرضه و ذبح غیر بهداشتی دام در مشهد

داوود لطیفی، سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از شناسایی و پلمب چهار مرکز بزرگ عرضه و ذبح غیر بهداشتی دام در شهر مشهد همزمان با روز عید سعید قربان خبر داد.

آغاز عملیات نصب خط تولید کود کمپوست شهر یزد

محمدرضا برزگر، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از آغاز عملیات نصب و تجهیز خط تولید ۸۰ تن در روز کود کمپوست با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در راستای مدیریت بهینه پسماندهای تفکیک شده شهری خبر داد.

تکمیل فاز نخست مترو قم ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد

محمدرضا انگشت باف، مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: برای تکمیل و عمده کارهای باقیمانده در فاز نخست پروژه مترو، بخش‌هایی از ایستگاه‌های عبوری و بخش‌هایی از دیو است که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این فاز نیاز داریم.

کد خبر 670549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.