آزپیلیکوئتا پس از ۱۱ سال چلسی را ترک کرد و به اتلتیکو مادرید پیوست

سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی، قرار است در تابستان امسال با قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن آزاد به اتلتیکو مادرید بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سزار آزپیلیکوئتا مدافع اسپانیایی چلسی، پس از ۱۱ سال بازی برای آبی‌ها آماده جدایی از استمفوردبریج است. طبق گفته فابریزیو رومانو، او با قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن آزاد به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست.

آزپیلیکوئتا تابستان گذشته قرارداد دو ساله جدیدی را امضا کرد که او را تا سال ۲۰۲۴ در باشگاه نگه می‌دارد، اما طبق گفته رومانو، آبی‌ها به او به عنوان یک بازیکن آزاد چراغ سبز نشان داده‌اند تا از این تیم جدا شود.

اینتر از سری‌آ ایتالیا نیز مشتاق جذب بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی به عنوان جانشینی برای میلان اشکرینیار بود که به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کرد و به PSG پیوست، اما اتلتیکو در رقابت برای خرید آزپلیکوئتا، باشگاه ایتالیایی را شکست داده است.

آزپیلیکوئتا قرار است پس از کالیدو کولیبالی، انگولو کانته، کای هاورتز و میسون مانت، پنجمین بازیکنی باشد که در تابستان امسال چلسی را ترک می‌کند.

درحالی که کانته و کولیبالی به عربستان سعودی نقل مکان کردند، هاورتز به آرسنال پیوست و ماونت در آستانه امضای قرارداد با منچستریونایتد است. آبی‌ها اکنون به دنبال کنار گذاشتن چند بازیکن دیگر به عنوان بخشی از بازسازی ترکیب خود هستند.

کد خبر 670512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.