لایحه فرونشست شهرداری امسال ارائه می‌شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسات حول محور تدوین لایحه فرونشست شهرداری تهران در حال برگزاری است و این لایحه امسال ارائه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه جلسات فرونشست در حال برگزاری است، اظهار کرد: صحبتی با معاونت شهرسازی شهرداری تهران داشتیم و قرار بر این شد با آماده شدن لایحه فرونشست آن را به معاونت شهرسازی ارائه دهیم تا اصلاحات انجام شود و بازخورد آن را به ما ارائه دهند.

وی با بیان اینکه لایحه فرونشست امسال ارائه می‌شود، افزود: چنانچه لایحه اصلاحی تأیید شد، مجدد به معاونت شهرسازی تحویل خواهیم داد تا لایحه نهایی را در صحن شورا ارائه دهند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دبیرخانه موضوع فرونشست شهرداری را در معاونت شهرسازی پیش‌بینی کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، لایحه تدوینی را به این معاونت تحویل می‌دهیم تا خودشان نظرات کارشناسی را اعمال کنند و برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه دهند.

آقامیری با بیان اینکه جلسات با حضور اساتید و متخصصان این حوزه در حال برگزاری است، تاکید کرد: در نظر داریم در این طرح برای شهرداری تهران و واحدهای زیرمجموعه آن تکالیف کاربردی در نظر بگیریم و به آنها بگوییم که در حوزه جلوگیری از فرونشست زمین در تهران چه اقداماتی را باید انجام دهند.

کد خبر 670492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.