اجرای بیش از ۸۰ برنامه شاد ویژه دهه ولایت در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت تابستانه شهروندان، بیش از ۸۰ اجرا در قالب ۳۱ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی با رویکرد محله‌محوری در محلات سطح منطقه برگزار می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه ولایت در منطقه ۹ اصفهان اظهار کرد: شهرداری منطقه وظیفه خود می‌داند همزمان با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی، نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اهتمام جدی داشته است و برای شادابی و نشاط مردم برنامه‌های متنوع و متعددی را تدوین و اجرا کند.

وی افزود: هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و امامت به‌منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت تابستانه شهروندان، بیش از ۸۰ اجرا در قالب ۳۱ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی با رویکرد محله‌محوری در محلات سطح منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت عید سعید قربان در راستای ترویج ورزش همگانی و نشاط اجتماعی همایش پیاده‌روی خانوادگی همراه با اجرای برنامه‌های شاد با مشارکت معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان و شورای ورزشی منطقه صبح عید سعید قربان برگزار شد.

وی تصریح کرد: واقعه غدیر خم، بدون تردید یک نعمت بزرگ الهی برای مسلمانان و تمام مردم جهان است و با مطالعه تاریخی و محتوایی این واقعه برجسته آموزه‌های بسیار ارزشمندی در اختیار هر مسلمان قرار می‌گیرد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه پاسداشت غدیر یک تکلیف همگانی است، افزود: اداره فرهنگی، ورزشی، اجتماعی منطقه با رویکرد مردمی‌سازی جشن‌های غدیر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بیش از ۴۰ جشن با همکاری مردم و پایگاه‌های بسیج در سطح منطقه برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: هم‌زمان با دهه ولایت برنامه‌های شادی با عنوان «من غدیری‌ام»، ماشین‌های رنگی، در پناه مولایم، آبرنگ همراه با جشن‌های شادمانه در مجتمع فرهنگی و ورزشی امام خمینی (ره) ویژه شهروندان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای اجرای طرح پویش همدلی اجتماعی همایش دوچرخه‌سواری، مسابقات ورزشی، تفریحی، کوه‌گشت، ایستگاه‌های صلواتی و خدماتی مشاوره با مشارکت بسیج و شورای ورزشی منطقه به‌منظور ترویج نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقه کتاب‌خوانی کرانه غدیر، جشنواره خانواده زعفرانی، جنگ شادمانه بیا بازی، کاروان شادی، پاتوق مطالعه کتاب، قصه‌های غدیر ویژه کودکان، جشن‌های خیابانی و بازی، از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که طبق برنامه همزمان با دهه ولایت در فرهنگسراهای موعود، آیه، مجتمع امام خمینی (ره)، خانه فرهنگ امام‌زاده ابراهیم و سطح منطقه اجرا می‌شود.

قاضی‌عسگر با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت گفت: ارزش‌نهادن به اعیاد بزرگ اسلامی، ایجاد نشاط و پویایی میان شهروندان و ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی مردم، ترویج شور و نشاط اجتماعی در خانواده‌ها از جمله اهداف این ویژه‌برنامه‌ها است.

کد خبر 670487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.