اجرای طرح تامین روشنایی ۲ بوستان بزرگ شهر یزد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: اجرای طرح اصلاح و تامین روشنایی بوستان چهارده‌معصوم آزادشهر و بوستان شهدا با هدف ارتقای سیما و منظر شهر، تامین رفاه و کسب رضایت شهروندان با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن منصوری‌زاده صبح امروز _شنبه دهم تیرماه_ در بازدید از پروژه‌های بازپیرایی بوستان‌های یزد اظهار کرد: زیباسازی شهر یکی از موضوعات شهرسازی بوده و ضروری است نهادینه شود، چراکه محیط شهری و زیبایی بصری می‌تواند به آرامش شهروندان کمک کند.

وی احیای فضای سبز شهری و ساماندهی بوستان‌ها از حیث تأمین روشنایی و رفع نواقص مبلمان شهری را از اولویت‌های سازمان دانست و افزود: این موضوع مهم از ابتدای فعالیت دوره جدید مدیریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در همین راستا اجرای طرح اصلاح و تأمین روشنایی بوستان چهارده‌معصوم آزادشهر و بوستان شهدا با هدف ارتقای سیما و منظر شهر، تأمین رفاه و کسب رضایت شهروندان با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انجام شد.

منصوری‌زاده اضافه کرد: در اجرای طرح مذکور از چراغ‌های تونلی، کلاسیک، خیابانی و پایه چراغ‌های شش متری استفاده شده است.

وی تاکید کرد: به منظور بازپیرایی بوستان‌ها و ایجاد روشنایی در آنها تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم که بالاترین میزان رضایت شهروندان را جلب و زمینه آسایش و آرامش آنها را در این بوستان‌ها فراهم کنیم.

کد خبر 670476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.