لپ‌تاپ جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Lenovo Legion Y9000X 2023 به پردازنده نسل سیزدهم Intel Core مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ‌های سری Lenovo Legion در چین بسیار محبوب هستند و در بازار بین‌المللی نیز طرفداران زیادی دارند. این محصولات هم برای کار و هم بازی بسیار قدرتمند هستند. لنوو قصد دارد یک لپ‌تاپ جدید به نام Lenovo Legion Y9000X2023 را عرضه کند. این محصول دارای طراحی زیبا است و از پردازنده نسل سیزدهم Intel Core بهره می‌برد.

لپ‌تاپ Lenovo Legion Y9000X2023 دارای ساختار محکم و پورت‌های متعدد برای اتصال لوازم جانبی مختلف است. علاوه بر این، دریچه‌های بزرگی برای دفع موثر گرما از دستگاه روی آن تعبیه شده است. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در دسترس قرار نگرفته است، اما احتمالاً در روزهای آینده اطلاعاتی در مورد قیمت و دیگر مشخصات آن منتشر خواهد شد.

شرکت لنوو قصد دارد یک اولترابوک به نام YOGA Air 14s2023 نیز عرضه کند. این محصول از پردازنده سری AMD Ryzen7040 بهره می‌برد، دارای نمایشگر ۱۴.۵ اینچی 3K OLED و شش بلندگو است. این محصول با ۳۲ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۷۰ وات ساعتی تامین می‌شود. وزن دستگاه فقط ۱.۳ کیلوگرم است و ظاهری بسیار جذاب دارد.

کد خبر 670469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.